Kategorie

Płatności

Pościel Sklep Internetowy

Andropol, Greno pościel satynowa. Oferujemy najwyższej jakości pościel, między innymi: pościel satynowa Andropol, bawełna, pościel z kory, pościel satyna z bawełną, pościel dziecięca, koc wełniany. Oferowane przez nas komplety pościeli dostępne są w różnych rozmiarach – 140x200, 160x200, 180x200, 200x220. Sklep internetowy z pościelą FEDO gwarantuje najwyższą jakość produktów.

Ręczniki Sklep Internetowy

Greno ręczniki. Oferowane przez nas ręczniki produkowane są z najwyższej jakości materiałów i zachwycają swoim wzornictwem. W ofercie znajdziecie Państwo eleganckie ręczniki kuchenne, ręczniki plażowe, koc wełniany, Greno ręczniki w różnych wymiarach i wiele innych. Ponadto wykonujemy hafty na ręczniki.

Kołdry Sklep Internetowy

Sklep internetowy oferuje wygodne i komfortowe kołdry antystresowe, antyalergiczne, całoroczne, koc wełniany i kołdry z owczej wełny.

Sklep internetowy z pościelą

INFOLINIA: 0 801 000 839

w godzinach 8.00-17.00

tel.+48 (0-22) 42 82 059

fax.+48 (0-22) 751 38 98

reklamcje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

PPH SANDEX –BIS SP.J

ul. Leśna 12
05-092 Łomianki
z dopiskiem (zwrot)

Biuro Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00
Tel. (+48) (0-22) 42 82059
Fax: (+48) (0-22) 751 38 98  (czynny całą dobę)
e-mail:
sklep@fedo.pl

Zwroty:

W ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy!
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową wraz z otrzymaną fakturą z dopiskiem  „zwrot „
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.

Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową wraz z otrzymaną fakturą z dopiskiem "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

 

Zwrot pieniędzy:

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany natychmiast po weryfikacji przesyłki przez obsługę działu zwrotów i reklamacji w następujący sposób:
- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,
- jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
- jeśli zamówienie było opłacone systemem DotPay - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto DotPay,
- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub za pobraniem zwrot pieniędzy zostaną zwrócone  przelewem bankowym lub przekazem pocztowym, przekazując nam konieczne dane do dokonania tych operacji w korespondencji e-mailowej.